Nu är det jul igen!

Har suttit och jobbat framför datorn nu i några timmar.
Har fått gjort riktigt mycket, är i princip färdig med dagens jobb.
Men det hinner nog dyka upp mer innan dagen är färdig!
Under tiden jag sitter vid datorn har jag alltid på tv:n, även om jag inte kollar på den. Det är mer som sällskap.
Plötsligt höt jag jullåtar. Nu börjar de göra reklam för julshow. Helt galet! Jul, nu?
Men när jag tänker närmare på det så är det mitten av oktober och när jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret så var det alldeles vitt på marken av all frost.
Så ja, det är väl bara att inse fakta, att det snart är vinter och jul.
Jag tycker väldigt mycket om julen, gillar stämningen och så är det väldigt roligt att ge bort paket.

Har precis ätit lunch, stekt laxfilé och couscous.
Nu blir det promenad med Valon!

Tjoflöjt!




Ser ganska mysigt ut med gran och röda kulor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback