Nu smäller det!

Idag är min första stora pröving som projektledare och samordnare!
Idag kl 17.00 är det dags för den första workshopen som jag anordnat.
Pedagoger: Thomas Benstem och Minna Olausson.

Workshopen är fullsatt vilket är skitkul! 22 anmälda deltagare, och alltid något bortfall.
Ska strax åka till Halmstad, skriva ut flygblad och handla mat inför workshopen.
Har lite grejer att sköta på kontoret innan jag beger mig till nolltrefem där workshopen kommer hållas.

Känner mig laddad, tror det kommer bli en toppenkväll!
Måste fixa taxi till Thomas och Minna också, just det!
Det är en bra dag idag!
Dock känner jag mig bedrövad i hjärtgropen då jag inte hinner träffa min bästaste sambo något på väldigt länge. Han kom hem sent igårkväll från Sundsvall, men jag somnade tidigt så hann aldrig riktigt prata med honom.
Imorse försvann han iväg klockan sex för att jaga älg. Nu åker jag iväg och kommer inte hem förrän sent ikväll. Han skulle egentligen ha åkt iväg till Växjö ikväll, men gör det imorgon istället, så vi hinner ses lite. För jag åker ju till Sthlm imorgon, kommer hem sent på söndag kväll och så åker han tidigt på måndag till Växjö.
Ingen bra tajmning!

Nu, Halmstad!



Danshöst i Halland


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Jag sökte på Dynamiskt framförande på Google och hittade din blogg. Jag ser att du läst den kursen tidigare och undrar om du kan tänka dig att berätta lite grann om vad den innehöll och vad du tyckte? Jag funderar på att söka men det vore kul med lite info från någon som gått den.

Mejla gärna mig, [email protected]



Hälsningar Maria

2010-10-13 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback