Söndag+tv4=sant

Festen igår var helt klart bättre än väntat.
Eller väntat och väntat...det var jag som snarare inte var så sugen.
Men, det ändrade sig ganska fort.
Dock kände jag inte många av de dryga 60 personer som var där.

Hamnade vid ett toppenbord med många goa människor.
Vi löste knep och knåp vilket gjorde att vi fick börja med att sammarbeta.
Vi fick fördrink och fyra drinkbiljetter.
Men jag som faktiskt tänkte mig för (eller kanske blivit gammal?!?) drack inte ens upp mina biljetter.
Nej, jag kände att det räckte efter fördrink och tre glas vin.
Och idag känns det ännu bättre att jag var så klok igår!

Vaknade strax efter tio, utvilad, glad och hungrig.
Blev en söndagshemmabrunch med bacon, äggröra och varma baguetter.
Har suttit med uppsatsen och försökt redigare textinmatningen som inte riktigt är med oss på vår sida.
Det gick hyffsat bra, men vissa saker lever sitt egna liv.
Men nu har jag gjort vad jag har kunnat.

Vill ge en eloge till tv4 som har grym söndagsunderhållning i princip hela dagen.
Idol, dansfeber, robinsson, hellenius hörna och bonde söker fru.
Ja, jag kommer ha att göra idag...;p
Klockan fyra är det dags för ett hårt pass bodycombat!
Kom precis in på min reservplats vilket var en glad överaskning.
Funderar på att även köra lite bodybalance efteråt.
Får se hur mycket jag orkar!

Ha en härlig höstdag!


Passar på att bjuda på lite ögongodis såhär en söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback