Swisch Swoch

Vart tar tiden vägen?
Idag är det torsdag.
Detta innebär att det redan imorgon är helg, igen.
F ska iväg och jaga i Sundsvall och är borta till nästa onsdag.
Nästa torsdag åker jag till Sthlm och är borta till söndagen.
F åker till Växjö tidigt på måndag morgonen.
Snacka om dålig planering.
Men han är hemma idag, så man får njuta lite extra!
Ska förhöra honom snart, han har tenta imorgon, innan han åker.

Började dagen med tidig frukost och Vakna med the voice på tv:n samtidigt som F låg och snoozade jämte.
Sen åkte jag iväg för att träna bodytone.
Har vart dålig på träningsfronten den senaste veckan i och med att jag har vart sjuk.
Men nu är det igång igen!

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en låååång varm dusch.
Sen ska jag göra mig lite extra snygg, för ikväll ska jag och Eva hem till Sara på myskväll.

Ha en trevlig dag denna ruskiga höstdag!


PA230003-red.jpg image by Ufo-Linus-Lussekatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback