Varm choklad

Imorse skulle jag kanske med Therese och träna bodytone, beroende på hur jag mådde i min hals.
När jag vaknade klockan åtta så kändes halsen mycket bättre men jag var igentäppt i näsan och slemmig i halsen så jag fick skippa träningen. Får ta det lugnt och ladda inför spinningen i eftermiddag istället.
Hoppas Hoppas att jag blir bättre under dagen.
Det känns redan mycket bättre så jag hoppas på att det fortsätter så.

När jag vaknade var jag jättesugen på varm choklad.
Sagt och gjort, nu sitter jag och dricker varm choklad och äter skinksmörgåsar.
Sen ska jag ragga jurryordförande.

Annars händer det inte något speciellt under dagen.
Är skitväder ute så man blir inte precis sugen på att bege sig utanför dörren.
Ska nog åka och handla på förmiddagen så är det gjort.

Ha en bra dag!


Jag skippade maschmellows nu på morgonkvisten, men får bli en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback