Västkusthösten

Det sämsta med att bo på västkusten är vissa höstdagar.
Förra veckan, och även veckan dessförinnan blev vi bortskämda med fina höstdagar, sol och härlig kyla.
Denna veckan är det pisshöst. Regn, mulet, grått och blåst.
Idag kanske det inte blåser så förfärligt mycket men ofta gör det det här på västkusten.

Idag fick det bli sovmorgon.
Ställde klockan på åtta, men tillät mig att snooza till kvart i nio.
Kände att sömnbehovet var tokmycket större idag, och man ska ju lyssna på sin kropp.
Kanske inte så konstigt med tanke på att jag jobbade hela dagen igår, från tio till halv tio.
Men det var roligt, och jag längtar redan till på fredag då jag ska jobba på nolltrefem igen.
Nackdelen med jobbet (om det nu finns nån) är att det är helgjobb vilket resulterar i att jag inte får träffa F så mycket. Annars är det inte mycket negativt!

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att jobba. Tänkte köra en långjobbdag så jag får gjort allt jag har tänkt.
I eftermiddag ska jag iväg och träna och ikväll är det teatergruppen som gäller!
Ska lägga upp en riktigt bra planering åt dem idag. Hittade en av Jonas Gardells manus "mormor gråter" som handlar om en kaotisk jul hemma hos en familj. Tror det skulle passa gruppen väldig bra! I och med att vi ska spela upp runt jul så blir det perfa. Får bli rep. på den idag!

Nu blir det jobb!




Jonas Gardell


Kommentarer
Postat av: Wowgoldeu

Nice site, cool background. toni.

2011-04-29 @ 11:18:48
URL: http://wowgoldeu.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback