Vattenodjuret är på gång!

Snart ska jag, F och hans dotter åka till Sannarpsbadet i Halmstad för att bada och busa!
Ska bli grymt kul att åka rutchbanor och slänga sig i vattenströmmar! ;)
Här i Falkenberg har vi bara klitterbadet vilket är bassänger, infa trampoliner eller rutchkanor.
Hade eg. tänkt åka dit idag men efter kl 15.00 fick bara de över 16 år bada där och då går det ju inte.
Så, det får bli Halmstad istället.
Ska bli kul detta.
Lär ju vara helt förstörda ikväll så det blir nog en lugn kväll i soffan med hämtmat, film och godis.

Min förkyldning har som tur är lagt sig idag. Känner mig mycket piggare och kryare!
Igårkväll var jag hos Anna och pärlade. Blevhela 6 st armband vilket var roligt. Hade så mycket inspiration.
Är lite sugen på att plocka fram grejerna och göra lite mer smycken nu innan badet. Men det kanske inte är någon idé.
Måste hinna packa inför morgondagen i Gbg, åh, ska bli så galet kul!

Gbg, here I come!


Gbg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback