Dags att lägga ner?

Hejsan!
Fint att se att ni följer min blogg trots att det var flera veckor sedan jag skrev.
I ärlighetens namn så är jag inte intresserad av att blogga längre.
Känner inte att det finns något behov.
Den sista tiden har jag haft så fruktansvärt mycket att göra, har jobbat nästan (!) ihjäl mig.

Men idag tog ett av mina projekt slut, firandet av dansens dag i falkenberg.
En sten sjönk från mitt bröst, åkte hem trött och glad, gick och la mig och sov...precis vad jag behövde efter några intensiva vekor utan nästan någon ledighet alls.
Men jag har börjat vänja mig vid att köra slut på mig ibland.
Energin fylls ju på igen!
Den dagen som energin inte längre fylls på, är det då man har gått in i väggen?
Är inte alls speciellt sugen på att någonsin gå in i någon vägg, gillar mitt stressiga pressiga liv, det är lite det som är charmen med projekt, och jag älskar´t!

Ikväll är det valborg, men finns ingen energi till att fira.
Istället blir det lugn hemmakväll med min kära.
Har precis avnjutit en kebabpizza och cola, sen blir det ben&jerrys och snacks.
Mycket, mycket välbehövligt!

Får se om detta är en bloggpaus eller ej, måste känna efter lite.
Hoppas ni har överseende med detta.
Ha en fin valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback