Gammal vänskap rostar aldrig!

Imorgon kommer Sofia hit till mig.
Vi pluggade ihop i Gävle och har bara setts en gång sedan vi slutade skolan.
Så jag ser jättemycket fram emot detta!
Hoppas på att det inte blåser så mycket som det gjort idag, för tanken är att vi ska gå mycket imorgon.
Men, dessvärre ser det ut som att det till och med ska blåsa mer...suck...
Har ju ingen bil så vi är tyvärr tvugna att ta oss runt med våra fötter.
Hoppas vi inte blåser bort bara.
Innan när jag var ute en snabbsväng på stan (lunchade med vår praktikant) så lyfte fötterna när jag gick, skitläskigt!

Har bara en jobbdag kvar denna vecka vilket känns skönt, då jag har varit trött och hängig denna vecka. Har inte heller blivit någon ordning med träningen för jag har haft ont i hals/mandlar/körtlar.
Men känns betydligt bättre idag.

Jag har verkligen inget intressant att skriva så jag vet inte vad jag gör här.
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback