Långa dagar, sena kvällar och tidiga mornar

Denna vecka har varit lång, fast den har gått fort.
Jag har jobbat 6 dgr denna vecka (och det är inga 8 h dagar) så det har varit lite kämpigt.
Men det är så det blir när man har flera jobb.
Nästa vecka blir det fyra dagar så det jämnar ju ut sig som tur är.
Dock är jag lyckligt lottad som trivs så bra på mina jobb.

Somsagt, veckan har mest bestått av jobb, har inte hunnit med så mycket mer.
Försöker få igång löpningen igen, så har hunnit med två rundor denna vecka, mer träning har jag inte hunnit med.
Ska snart iväg på en bodypump pass innan det blir jobb i eftermiddag.
Längtar till jobbet, tänk att vissa kan ha det så...
Fast samtidigt så hade det inte varit helt fel med en hemmakväll i soffan med F.

Idag börjde jag dagen med att vinka av F tidigt imorse, han ska spela match.
Jag gjorde mig en stor, rejäl frukost och har suttit framför datorn en stund.
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig till motionshuset som ligger fem minuters promenad bort numera. Ja, vi flyttade ju för tre veckor sedan och jäklar vad bra jag trivs här!
Får mer ordning på allt för varje dag som går!

Nu måste jag kila!
Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback