Lediga dagar kan göra underverk...

Idag har varit en ledig dag och jag har verkligen varit ledig!
Även om jag har hunnnit med enmassa så känns det ändå som att jag varit ledig.

Började dagen med lite sovmorgon och slöande i sängen till klockan tio.
Sen åkte jag iväg med F:s bil till verkstaden.
Tog en promenad hem, diskade, slängde i en tvätt och begav mig iväg på cykel hem till mor och far.
Åt en god lunch hos mor och far, cyklade in till stan och gick till intersport för att kolla in träningskläder.
Hittade inget som föll i smaken.
Sen var jag och hämtade växelkassa och enmassa dokument inför kvällens dansföreställning.
Cyklade hem i ösregn och la mig på soffan och slumrade till en kort stund.
Tog hand om tvätten.
Gick bort till bilfirman för att hämta bilen, men fick det tråkiga beskedet att den fortf. inte var körduglig.
Gick hem till svärmor och fick låna hennes bil som jag ska ha imorgon till Halmstad.
Körde hem, åt och sen begav jag mig till Falkhallen för dansföreställning.
Efter föreställningen åkte jag och handlade och nu är jag hemma.
Ska snart krypa ner.

Dansföreställningen var grym!
Den handlade om en kille, Hamid, som gjorde en monolog på franska (med svensk textremsa) om hans uppväxt som invandrare i Frankrike. Detta gestaltade han även genom street/break dance. Grymt!

Nu är det dags för sängen!
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback