Knallfall

Idag har jag kännt mig ganska pigg och glad hela dagen.
Hade inte supersvårt för att komma upp ur sängen i morse och har haft en bra dag på jobbet.
Vi har varit ute i solen en hel del och varit nere  hamnen och ritat upp vårt område Kíds Area, tror det blir bra. Dock svårt att se när ytorna är enorma och ingenting är på plats, än.
Ska bli väldigt kul när vi får ordning på det oxh tält samt meshen kommer upp.
Har flängt runt och hämtat jobbkläder till tall ships och mailat, ringt och brännt rep till knoparna.
Tog tåget hem vid fyra, somnade på vägen hem, kom hem, tänkte träna men blev supertrött, la mig i soffan och stensomnade. Min kropp behövde vila, inget snack om det. Jag som hade tänkt vara hurtig och träna idag men icke. Kanske får bli en promenad senare ikväll.

Snart ska jag in till stan och käka med tjejerna, ska bli trevligt.
Dock känner jag mig snarare som en trött grizzlybjörn än en människa men det ordnar väl till sig om man sätter på hög musik och börjar göra sig iordning?!?...

Dags att dra!
Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback