On my way up, reach for the sky or at least touching the sun

Igår var jag typ dödens, eller åtminstone halvdöd, var så trött.
Men idag känns det bättre.
Jag kan inte påstå att jag är appigg men inte aptrött heller, är sådär lagom som när man nyss fått i sig en go måltid. Blev kyckling i ugn med ris som tillbehör.
F är och spelar match så blev en middag utan sällskap men det finns till honom när han kommer hem sent ikväll.

Funderar på att antingen bege mig ut en sväng (promenad eller löpning) eller så blir det att krypa ner tidigt och lyssna på någon sommarpratare. F gör det varje dag och han är helt fast i det så nu försöker han aplicera detta fenomen på mig. Så vi får se helt enkelt vad det blir. Beror på hur blodsockret i kroppen tar sig i uttryck.

Ska plocka iordning maten här!
Imorgon blir det jobb jobb jobb i massoe då det är sista dagen att förbereda innna Tall ships races sätter igång på riktigt, kuuuul!


Har brännt enmassa repstumpar i veckan till knopknytningen påm Kids Area!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback