Flyg fula fluga flyg och det fula flugan flög

Är så galen på alla dessa flugor som letat sig in i lägenheten.
Antagligen går de också på flugknark för de är otroligt speedade och snabba.
Vet inte hur många gånger jag vaknade imorse p.g.a att de höll på och surra framför ögonen.
Så imorse när jag gick upp beslöt jag mig för att ge igen och se till att flugorna hamnade i flughimeln.
Men hur bra gick det? Inte alls. Hade inte en möjlighet att få tag i de ettriga jäklarna...
Så här flyger de fortfarande omkring och irriterar mig, speciellt under tiden jag skulle äta.
Suck!

Idag hade jag tänkt jobba (ska jobba ca 50% denna vecka) men jobbade igår och kände mig trött idag, så blir att jobba imorgon istället.
Så blev lunch hos mor och far och sen en sväng på stan med mamma. Fick fyndat lite underkläder och en söt skir skjorta. Köpte också en dörrkrans som jag pimpade med blomma och pärlor när jag kom hem.
Sen låg jag ute i solen en timma innan jag begav mig iväg för att träna lite bodycombat, sjukt jobbigt. Var på bodystep+core igår så hade rejäl träningsvärk efter det. Men, det var kul! Skönt att ha kommit igång med träningen igen. Ska försöka köra fyra pass i veckan nu framöver.

Ikväll har jag ätit en smarrig sallad med skaldjur och snart ska jag krypa ner, är väldigt trött i bråde kropp och knopp. Kanske ska äta lite glass innan???

Trevlig kväll!


Jag och världens finaste vän på väg tilll Håkan på slottskogsvallen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback