Kalla mig Törnrosa!

"Törnrosa sov i hundra år, hundra år, hundra år..." och det skulle jag också kunna göra.
Är dödstrött hela tiden och får ingen energi.
Jag tror det beror på att jag äntligen har börjat slappna av på riktigt. NU har jag semester, NU är jag ledig. Sista tiden innan semestern var verkligen galen, så egentligen inte speciellt konstigt att jag är helt slut. Hade jag hållt på i det tempot några veckor till hade jag nog gått rakt in i en vägg.
Men nu jäklar laddas batterierna som aldrig förr. Kroppen får mer vila än aldrig förr och jag behöver det.

Idag sov jag till halv tolv (det är verkligen inte likt mig). Jag åt frukost, la mig i soffan, slötittade på tv och somnade igen vid två. Vaknade vid fyra och var hos svärmor och åt middag. Hyrde en film som vi kollat klart på nu och återigen är jag supertrött. Så ska snart krypa till kojs.
I vanliga fall kan jag sova max 9 timmar och vakna senast runt nio.
Nog om min sömn, den är faktiskt inte speciellt spännande.

Annars då?
Semestern rullar på bra och jag är väldigt nöjd med den. Visst hade man gärna sett solen mer, men man kan inte få allt man önskar. Ber till vädergudarna inför morgondagen då det är dags för Håkan på socitén i Varberg. Tror det blir mer kärlek utan regn.

Sleep Well!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback