London calling again and again...

Nu var det några dagar sedan vi kom hem från London men jag är redan sugen på att åka tillbaka.
London var grymt, på alla sätt.
London är en stad med puls, trevliga människor och fantastiska upplevelsemöjligheter.
Hade jag inte levt ihop med någon och inte haft ett jobb som jag trivs fantastiskt bra med så hade jag nog flyttat dit på studs. Hade nog helst viljat bo  i Nothing hill...vilket ställe!

Vi hann göra enmassa= se två musikaler (we will rock you och lion king), åka röd buss runt till alla sevärdheter, shoppa, äta gott ocha ha det mysigt ihop. Precis som en weekend ska vara!
Musikalerna var bra, we will rock you var bäst, fick bästa platserna där och det gör ju väldigt mycket.
Shoppingen var grym vilket gjorde att det nästan (!) blev övervikt, om vi inte packat om precis innan incheckning...men det gick bra!

Nu har vi haft vår första vecka semester och den har varit riktigt bra trots att man hade hoppats på fler stranddagar. Men man kan ju inte få allt.
En stranddag har det blivit och sen enmassa goa kvällar i goda vänners lag.
Igår var en grym kväll med Malin och Agge i vbg= god mat, god glass, sol och grymt sällskap. Fler sånna kvällar!

Ha en god helg kära vänner och bekanta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback