Skaldjurrsug

Blev så sugen på skaldjur nu när mat-Tina höll på att laga sån mat i tv, mumsfillibabba!
Har inte ätit så mycket skaldjur i sommar, bara räkor ett par ggr och en och annan kräfta.
Är uppväxt med att äta mycket skaldjur då morfar var fiskare.
Fick hem enmassa smaskens av honom allt som oftast.

Är egentligen proppmätt efter att ha ätit en smarrig kycklinggryta så ganska konstigt att jag blir sugen på mat.
Har vart iväg och tränat bodypump innan och haft en lång dag på jobbet så nu ligger jag och F i soffan som två slagna hjältar. Köpte med mig blåbär hem från Halmstad torg idag så blir det och lite vaniljglass om en stund. Det är vi värda efter hårt slit denna vecka.

Wooops, glömde publicera.
Nu är glassen och blåbären i magen och det smakade gudomligt!
Nu blir det snart att krypa ner och kanske läsa lite ur egoboost, blondinbellas tidning som jag köpte idag.
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback