Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

Vart tog sommaren vägen?
Eller är den här nu?
Jag blir inte klok på detta väder.
Ena dagen lyser solen och alla drar sig ner till stranden för sol och bad och andra dagen så blåser det, regnar, du måste ha sockar i skorna och jacka för att inte förfrysa.
Jag har en förhoppning om att sommaren kommer i augusti i år och jag håller verkligen mina tummar för det.

Jag har en vecka framför mig som kommer bli kaotisk, det är jag alldeles säker på.
Tors-sön är det Tall ships races som jag jobbar med (Kids area) och innan dess är det planering, fix och förberedelser. Jag kom på mig själv med att det blir jobb 12 dagar i rad, får nog se till att bli ledig någon dag så jag inte stupar.
Efter att det projektet är i hamn så börjar min anställning på Dans i Halland och då blir det full rulle!

Idag blir en bra dag! Snart kommer F:s syskon hit på fika och sen ska jag iväg på födelsedagsfirande till Therese senare i eftermiddag! Nu ska jag göra mig iordning och fixa lite innan besöket.

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback