Steg upp på morgonen, innan min dag var riktigt vaken

Vilken härlig dag!
Känner mig in good mood även om det är mulet och regnar.
Gick upp strax innan åtta och begav mig ner till tvättstugan för att tvätta mina vita converse (som dessvärre blivit mer bruna än vita) och alla träningskläder jag använt under veckan. Alla mina favvo träningsplagg låg i tvätten och hade tänkt köra nåt pass i helgen så slängde in det i tvätten.
Passade också på att slänga in sängkläderna, så härligt med rena sängkläder.

Sitter och lyssnar på Ted Gärdestad, har tinat lite kycklingfilé som ska marineras och på grillen ikväll hemma hos Anna och Chrisse. Vet inte riktigt än vad dagen har att erbjuda, men funderar på att ta mig iväg en sväng till mormor. Kanske skulle hitta på nåt med Frida idag med, när hon vaknat vill säga.

För jag tror, jag tror på friheten jag lever i.
Är det inte verklighet så drömmer jag...
Sol, vind och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback