Tryck å dra, tryck å dra

Nyss hemkommen efter ett svettigt spinningpass.
Efter en god måltid bestående av taccos gjord av mig alldeles egna personliga kock F så sitter jag nu uppkrupen i soffan och funderar på om man kan krypa ner i sängen innan nio en sommarkväll!?!
Förvisso ösregnar det ute och är typ mörkt, inte konstigt att man blir trött.

Idag har jag jobbat hemma en stund under förmiddagen. Kände mig inte alls sugen på att återigen åka iväg och sätta mig på ett tomt kontor. Hade lite mail att svara på så det passade bra att göra det hemma.
Efter lunch åkte jag iväg till brorson Svante och hans föräldrar. Dock var lille plutt väldigt trött så blev inte mycket bus. Får hälsa på en annan dag helt enkelt, man kan ju inte alltid vara på topp. Faster var nog också lite extra trött idag.

Imorgon blir det nog en lugn dag, kanske ska hitta på nåt med Frida under dagen, ska bli trevligt!
Har jobbat det jag behöver denna vecka så känns skönt att kunna vara ledig imorgon. På kvällen ska vi hem till Anna, Chrisse och Isac och grilla, ska bli mycket trevligt!
Ska försöka ta en lugn helg har jag tänkt.

Nej nu ska jag lägga mig i framstupa sidoläge!
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback