Äntligen kan jag stänga dörren om mig, laga mat i ett kök och sova i en säng...

Ibland kan det mest självklara vara lyx.
Vi har äntligen flyttat till en större lägenhet (F:s gamla lägenhet) och det är så skönt att kunna ha sitt eget!
Nu bor vi äntligen ihop (för att bo på 20 kvadrat är väl knappt som att bo ihop?).
Vi har en riktig lägenhet nu, ingen enrummare med kokvrå och ingen soffa som fungerar som säng.

Flytten gick i söndags och det blev en lång dag men vi fick stuvat in allt i resp. lägenheter och städat.
Egentligen skulle jag ha jobbat denna vecka, men fick visdomstandsinflamation i fredags och blev febrig.
Var febrig och hängig hela helgen och drog även på mig en rejäl förkyldning under helgen så har väl inte haft alltför mycket energi. Dessutom jobbade jag fredag och lördag.
Så någon vila har det inte hunnit bli under helgen.

I måndags morgon fick jag en akuttid på tandregleringen och de gav mig bedövning och en behandling av tanden och jag hade så ont av den, smärta...
Men efter behandlingen kändes tanden bättre, dock har jag fortf. varit febrig under dessa dagar trots att jag har vilat med jämna mellanrum och packat upp saker lite då och då.
Idag känner jag mig lite piggare men har huvudvärk, är trött och febrig och är superförkyld.
Men tanden håller sig lugn med hjälp av en kräm som jag får dutta i vid tanden då och då.

OJ, nu snöar det visst ute...
Idag ska jag inte göra många knop.
Hade dock tänkt dra iväg min trötta kropp och hyra några filmer, men vet ärligt talat inte om jag orkar.
Sitter just nu uppkrupen i soffan med en filt om mig och känner för att göra ingenting alls.

Nu ska jag ta tag i bloggandet, jag lovar, för nu har jag bra uppkoppling!
Ha en fin dag i snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback