Då var årets vinnare korad, men såhär tyckte jag:

Nej jag höll inte på Eric Saade.
Jag tyckte Danny var klart bäst.
Sämst var playtones och Sara Varga.
Eller rättare sagt var det många som inte var speciellt bra.
Linda körde samma visa som så många gånger förr.
Brolle är ögongodis men med en urkass låt.
Daniel var kul och "me and my drum"-låten.
Sanna är tråkig.
Nicky var cool och hade en bra låt, men passar inte i sammanhanget, tyvärr...

Trots en halvtråkig melodifestival så hade vi en trevlig kväll i mycket gott sällskap.
Anna och Chrisse bjöd på goda pajer (med smaskiga tillbehör) och deras son Isac underhöll hela kvällen tills han tillslut efter en mycket lång fight stupade i säng.

Nu ska jag stupa i säng och ladda batterierna för imorgon ska jag till Gekås och då måste man vara pigg och glad!
Har enmassa som ska köpas till lägenheten. Hoppas hoppas att jag hittar snygga gardiner!!!
Sleep Well Cykelställ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback