Frisk som en nötkärna på bara en dag!

Ja då var jag frisk nu då, så skönt, ni anar inte.
Jag klarar inte av att vara så matt att jag inte ens orkar ta mig upp ur soffan för att slänga apelsinskalet jag nyss skalat av. Nej, det är inte likt mig.
Jag brukar ha mer energi än andra.
Igår när jag vaknade kände jag mig påfylld igen och det var en befrielse! Idag har jag jobbat och det var inte problem att jobba en hel dag. Så nu är jag frisk!
Funderar på om jag ska våga mig bort till motionshuset imorgon och köra nåt pass, vill inte få feber igen bara...
Vi bor ju typ granne med mh nu vilket också är superbt. Då har man inte det att skylla på iallafall...

Började dagen med att göra naglarna hos Saada. Idag blev det knallrosa toppar med glitter. Kallar dem för "barbirnaglarna". Känns fräscht och party på samma gång. Nästan sugen på att gå ut bara p.g.a. mina partynaglar haha.
Sen var jag på möte med Helen T, lika kul som alltid att prata jobb, projekt och visioner. Blir alltid så inspirerad efter ett möte med henne. Vill börja hugga tag i projekt meddetsamma. Ja, jag har ett liitet sidoprojekt som jag ska göra här i fbg. Och ja, jag vet att jag redan jobbar mer än 100%, men jag är ju superwoman som klarar allt, så varför inte köra på så länge det går? Vill ju inte tacka nej till sånna jobb, de är på tok för ärofyllt för mig!

Efter mötet blev det en snabblunch hemma (rester) och sen plockade jag ihop tvätten från igår och fixade lite i lägenheten innan jag begav mig iväg i bilen ner till Halmstad.
Tog en snabbrunda på stan vilket resulterade i inköp av en lurvismyskudde (som jag vart på spaning efter) och en charmig kakburk. Så var dagen räddad!
Sen blev det jobb på nolltrefem fram till halv tolv, bilen hem och nu är jag hemma.
Har haft en mycket bra dag på jobbet i trevligt sällskap!

Nu ska jag krypa ner och sova (f sover redan som en stock).
I helgen ska det köpas lite blommor/växter till fönstrerna och så blir det nog ett besök på gekås.
Sussa sött!


Som en nötkärna var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback