Gråvita skyar, tandläkarväder men vad gör det när man kan ligga på soffan utan dåligt samvete?

Jag hatar grått, mulet väder.
Men det finns också vissa fördelar.
Som att man inte måste gå utanför dörren t.e.x.

Ikväll är vi hembjudna till Anna och Chrisse på middag och mello, ska bli mycket trevligt!
Känns bra med en lugn kväll i en soffa.
Hade inte orkat så mycket mer.
Konstigt hur dåligt med energi man har efter 6 dagars feber.
Hoppas batteriet laddas tills imorgon så jag orkar med att ta tag i träningen igen!

Idag har vi varit iväg och köpt krukväxter. Blev också ett större golvträd.
Vi har lite av en djungel hemma nu hehe.
Sen kom mamma och pappa hit på lunch.
Nu tänkte jag lägga mig och vila en halvtimma innan det blir en lång dusch och lite tillfixning inför kvällen.

Ha en trevlig lördag!


Vem vinner ikväll?
Jag gillar Dannys låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback