Nu har alla russinen ur födelsedagskakan ätits upp och jag är slut som stjärna.

Goddagens!
Hoppas ni mår förträffligt!
Själv mår jag som man förtjänar efter att ha blivit  grattad hela natten.

Iförrgår (fredags) fyllde jag 25 år.
Så då är man väl vuxen nu va?
Iallafall, hade en toppendag som började med skönsång och tårta på sängen.
Fick samtidigt också ett par jättefina Efva attling örhängen som jag länge suktat efter.
På eftermiddagen kom F:s familj hit på våffelfika.
Sen blev det en lugn kväll hemma i soffan.

Igår var det full fart hela dagen.
Städade och lagade två olika matpajer och fixade med enmassa.
Kl.17.00 kom famil, släkt och vänner hit och firade mig.
Det åt och dracks och stojjades.
Hade det supertrevligt.
Blev också bortskämd med enmassa fina presenter.
Senare under kvällen kom enmassa vänner hit till oss och det dök också upp ett helt gäng musikaliska förmågor vilket gjorde kvällen till en riktig höjdare då vi har två gitarrer hemma.
Festandet avslutades med dans på stolarna och färgglada drinkar innan det var dags för stadens utbud.
Blev dock lite besvikna då pubarna/klubbarna stängde en timma tidigare (sommartid) så vi gick till laxen och tog oss en dryck.
Sen blev det lite efterfest i stan och efter det en kebabrulle innan en taxi körde hem mig.
Hade en fantastisk kväll i bästaste sällskapet man kan ha.
Är så tacksam över att jag har så underbara vänner!

Idag vaknade jag med huvudvärk och ömmande kropp.
Vid halv två drog vi oss upp ur sängen och satte igång med storstädning (vilket tog sin lilla tid).
Blev klara för ett par timmar sedan och belönade oss med hemkörd pizza och cola.
Nu blir det soffhäng hela kvällen och tv:n som gäller.

TACK alla som firat min 25-årsdag och gjort den minnesvärd.
Och tack för alla fina presenter som ni skämmt bort mig med.
Det är lyxigt att få firas i flera dagar (25-års festen var ju i feb, kalas i fredgs och kalas och fest igår).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback